Plasarea comenzii
Cum plasez o comanda pe www.naturame.ro?
Pentru a face o comanda on-line selectati produsul dorit din lista, apasand pe link-ul adauga în cos, care se afla în dreptul fiecarui titlu din site.
Puteti trimite produsul în cosul dumneavoastra de cumparaturi si apasand pe butonul cumpara, situat imediat sub link-ul adauga în cos.
Diferenta consta in faptul ca cel de-al doilea buton va va ajuta sa mergeti rapid la faza de finalizare a comenzii. Folositi primul buton daca doriti sa adaugati si alte produse în cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Pentru a putea finaliza o comanda trebuie sa fiti în prealabil autorizat.
Daca nu aveti un cont va trebui sa va creati unul. Daca aveti, introduceti-va adresa de email si parola. Dupa autorizare, urmati link-ul de finalizare a comenzii. Apoi se va deschide o pagina de comanda în care veti alege diverse optiuni legate de livrare.
In pagina de comanda puteti gestiona produsele adunate în cosul dumneavoastra de cumparaturi (prin operatiile de eliminare sau de salvare pentru mai tarziu si prin determinarea cantitatii), apoi apasati pe butonul continua spre casa. In noile pagini ce se deschid veti putea selecta: modul de livrare a produselor alese, localitatea în care veti primi coletul, modul de plata. Dupa ce treceti prin toate aceste etape, apasati pe butonul Plaseaza comanda.
Este bine de stiut ca introducerea de produse în cos nu implica obligatia de a face o comanda. De asemenea, puteti apasa, de pe orice pagina din magazin, pe butonul de adaugare in preferinte. Produsul în cauza va fi introdus intr-o lista de preferinte, de unde poate fi introdus ulterior în cosul dumneavoastra de cumparaturi sau poate fi sters.
Valoarea minima a unei comenzi este de 70 RON (TVA inclus), valoare la care se va adauga costul livrarii la adresa de destinatie.
Pentru comenzi cu valoare peste 150 RON livrarea se va face GRATUIT la adresa de destinatie, prin curierat rapid.
Inregistrarea si procesarea comenzii
Cum imi confirma www.naturame.ro ca a primit comanda mea?
Dupa trimiterea fiecarei comenzi veti primi automat un mesaj de confirmare pe adresa de email utilizata la inscriere. Acest mesaj de confirmare va contine id-ul comenzii dumneavoastra, id la care veti face referire in cazul in care aveti nelamuriri sau reclamatii legate de produsele comandate.
Ce trebuie sa fac daca am probleme cu comanda mea?
In situatia in care nu primiti la timp produsele comandate sau daca acestea au fost livrate intr-o stare necorespunzatoare va rugam sa trimiteti un email la contact@naturame.ro, in care sa precizati toate detaliile, mentionand si id-ul comenzii din confirmarea de comanda automata.
Cum îmi modific sau anulez comanda?
Daca va razganditi inainte sa apasati pe butonul de plasare a comenzii, puteti elimina din cosul dumneavoastra de cumparaturi produsele pe care nu mai doriti sa le achizitionati sau puteti modifica amanuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plata.
Daca ati plasat deja comanda, puteti efectua eventualele modificari numai daca produsele nu au fost deja expediate catre dumneavoastra, trimitand un email la contact@naturame.ro.
Acelasi procedeu este valabil si în cazul anularii comenzii.